training start niet, maar tijd wordt wel gemeten

Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Geplaatst op dinsdag 29-05-2012 08:37

Als ik een training selecteer, staat er wel:"intervaltraining uit je schema is geselecteerd", maar als ik dan op "meet mijn tijd" klik, begint er geen training met de melding dat ik 10 minuten moet wandelen en een groen balkje, maar staat er: "gestart met meten". Dan ga ik maar wat wandelen en rennen en zelf op de tijd letten, omdat ik wel eerst heb gelezen wat het trainingsschema is. Maar dan moet ik dus op de tijd letten i.p.v. op het groene balkje.

Op de site staat bij de gelopen tijden wel dat het een training was.

Ik wil ook graag de audiocoach gaan instellen (kopen) maar dat heeft natuurlijk alleen nut als er ook echt een training is. Ik ben een beginnende loper en wilde eerst kijken of ik het wel echt leuk vind en vol denk te houden, daarom heb ik eerst voor het gratis trainingsschema gekozen. Maar ik ben nu al om en heb er erg veel plezier in.

Hoe kan het dat er geen training meer start, al staat dat er wel?

Geplaatst op dinsdag 29-05-2012 11:24

Leuk te horen dat het schema zo goed bevalt!

De eerste week kreeg je gratis audiocoaching (en het groene balkje) bij je schematrainingen maar na een week is dat alleen voor betaalde schema's beschikbaar. Je kunt je huidige schema eenvoudig upgraden naar een Plus schema via de webshop (http://www.looptijden.nl/shop/store/hardloopschemas) waarna je bij je volgende training automatisch weer het groene balkje en de audiocoach krijgt!

Geplaatst op dinsdag 29-05-2012 12:36

oke, ik had al een keer getraind zonder audiocoach maar met groen balkje, dus ik had niet in de gaten dat die bij elkaar horen. Sorry.
Ik zal 'm upgraden.
Dankjewel.

Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Reageer direct op dit bericht

Log eerst in om een reactie te geven.

Looptijden.nl op Facebook