Looptijden werkt niet meer

Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Geplaatst op vrijdag 30-03-2012 17:35

Sinds een week werkt looptijden niet meer. Er staat een knopje bij, dat ik de GPS moet activeren. Dat doe ik ook. Het starten gaat goed, ik zie dat de tijd loopt en als ik dan klaar ben heeft hij niets opgeslagen. Heel frusterend. De laatste 3 keer heeft hij niets opgeslagen. Daarvoor werkte het prima. Nooit problemen mee gehad. Doe ik iets verkeerd?

Ingrid

Geplaatst op vrijdag 30-03-2012 17:49

Hoi Ingrid,
Dat is vervelend. Welk type telefoon heb je?
Groet,
Koen

Geplaatst op vrijdag 30-03-2012 20:14

ik heb iphone. En bij de andere persoon ook met iphone werkte het ook niet meer. En een vriend ook met iphone werkte fietstijden ook niet meer. Gek he?

LinuxArie
Pasfoto van Pasfoto van LinuxArie
Geplaatst op zaterdag 31-03-2012 14:45

- edit: niet constructief

hoezo niet constructief?

-- edit2: omdat het een heel ander en totaal niet vergelijkbaar probleem is. Jij hebt Android, zij een iPhone. De oorzaken liggen ook totaal anders.

Geplaatst op zondag 01-04-2012 07:21

@Ingrid: komende week komt er een update uit van de iPhone app waarmee dit probleem verholpen word. De crashes komen zeer waarschijnlijk door de iOS 5.1 update van Apple. Deze zorgt ervoor dat de app in bepaalde situatie crasht, heel vervelend. Maar hopelijk komende week dus opgelost met de udpate.

Geplaatst op zondag 15-04-2012 10:56

Sinds een week of 2 werkt de App niet meer. Ik heb een vrij nieuwe Samsung SII. Hij deed het altijd goed en ik was tevreden met mijn audiocoach die elke km doorgaf.
Het probleem is dat hij de route niet meer meet. Ik heb de batterij al eens eruit gehaald en de gsm opnieuw opgestart. Ook heb ik de app opnieuw geinstalleerd. Helaas geen succes.
Aan de gps ligt het niet, die werkt gewoon. Bij routeplanner/Tomtom werkt gps goed. Voordat ik ga lopen wacht ik zelfs totdat de app goede satelliet ontvangst heeft. Hij wil niet meer meten.:'(
Ik heb dus geen Iphone maar een android!

Geplaatst op zondag 15-04-2012 11:06

@Jack: ik zie dat je je vraag ook los hebt geplaatst, daar zal ik deze proberen te beantwoorden om geen dubbele reacties te krijgen.

Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Reageer direct op dit bericht

Log eerst in om een reactie te geven.

Looptijden.nl op Facebook