Geen meting
Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl
Vandaag wezen wandelen op de Landtong bij Rozenburg ZH.
De looptijden app gestart bij het EIC gebouw, na terugkomst de meting gestopt en ge-upload.
Helaas zijn er geen snelheden en afstanden opgeslagen. Ook is er geen track opgeslagen.
Komt dit omdat start en eindpunt op het zelfde punt liggen? De tijd die ik gewandeld heb is wel opgeslagen.
Btw, hardlopen doe ik niet, wel wandelen
Waarschijnlijk was er iets mis met je GPS. Het is geen enkel probleem om een rondje te lopen en op hetzelfde punt te eindigen.
Zie http://meetmijntijd.uservoice.com/knowledgebase/search?query=gps voor een verzameling tips om de GPS goed in te stellen.
je kan dan wel berichten weg halen omdat ze in jouw ogen niet constructief zijn. maar haal hier dan ook je eigen bericht weg, er staat niets " constructiefs " in
@Arie: check je mail, dat praat makkelijker. De genoemde link lost voor 90% van de gebruikers de problemen op, vandaar dat ik deze als eerste noem. Mocht dit niet de oplossing zijn dan kun je dat uiteraard gewoon melden en dan zoek ik graag mee naar een oplossing die voor jou graag werkt. Of anders gebruik je inderdaad een andere app mocht dat voor jou beter werken, geen probleem.
Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl