Hardloopschema Plus aangeschaft

Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Walter Kamer
Geen pasfoto bekend van Pasfoto van Walter Kamer
Geplaatst op woensdag 7 maart 2012 19:16

Hallo,

Ik heb Hardloopschema Plus, maar als ik op mijn iPhone app aangeef dat ik een schema wil volgen dan blijf hij aangeven dat Hardloopschema Plus nodig heb?

Wat gaat hier mis?

Gr,
Walter

Geplaatst op donderdag 8 maart 2012 06:54

Dat is vreeemd. Meestal komt dit doordat je per ongeluk twee accounts hebt. Kan het zijn dat je nog een tweede account hebt? Probeer anders even uit te loggen op de iPhone app (via Profiel tab) en vervolgens opnieuw in te loggen met wkamer als gebruikersnaam.

Helpt dit? Je betaling en activatie van het schema zien er goed uit, dus daar zal het iig niet aan liggen.

Walter Kamer
Geplaatst op donderdag 8 maart 2012 18:59

In eerste instantie had ik twee account, maar heb het tweede verwijderd. Daarna hem ik pas Plus aangeschaft en geactiveerd. Hij blijft op mijn iPhone nog steeds aangeven dat ik Plus moet activeren. Terwijl ik op de website wel schema's kan kiezen die ik dan ook op mijn iPhone zie.

Ik kan trouwens op de site niet duidelijk krijgen of ik per schema 7,50 moet betalen of dat het gewoon eenamlig voor alles? Ik ben wat aan het testen, maar krijg de melding bij het verwijderen van een schema dat ik binnen de 14 dagen kostenloos een ander kan kiezen.

Geplaatst op donderdag 8 maart 2012 19:22

Voor die 7,50 mag je het schema één keer volgen. Dus als je daarna een ander (of hetzelfde schema nogmaals) wilt volgen moet je deze opnieuw activeren. Gedurende de eerste twee weken mag je het schema wel gewoon stopzetten en een nieuwe uitzoeken als je toch liever een ander niveau of afstand wilt.

Zou je even willen uitloggen in de app (via de Profiel tab) en vervolgens opnieuw willen inloggen met je goede acccount? Ik denk dat de app nog in de war is met je (inmiddels verwijderde) andere account.

Walter Kamer
Geplaatst op donderdag 8 maart 2012 19:40

Betekend opnieuw activeren van een ander schema ook weer opnieuw 7,50 betalen? Of kan ik wel alle schema's voor die 7,50 een keer lopen?

Overigens app verwijderd, opnieuw geinstalleerd, geen geplande tijden in de agenda aanwezig (heb het schema verwijderd), maar nog steeds moet ik Plus activeren en gaat de app naar de website.

Geplaatst op donderdag 8 maart 2012 19:45

Voor een tweede schema moet je dan opnieuw betalen ja.

Ik zie het probleem met je schema al: je hebt al wel betaald, maar nog geen schema gekozen. Je moet eerst via www.looptijden.nl/mijn/profiel/schemas een schema uitkiezen en inplannen en daarna kun je via de app de trainingen volgen.

Walter Kamer
Geplaatst op donderdag 8 maart 2012 19:53

Ok, als je via de op de kalender functie druk, dan geeft het de indruk dat je via die weg ook een schema kan selecteren. Dus vandaar dat ik het niet begreep.

Geplaatst op donderdag 8 maart 2012 20:04

No problem, fijn dat je er uit bent.

Welke route heb je precies geprobeerd waarbij het onduidelijk was? Er is volgens mij een woord weggevallen uit de zin "als je via de op de kalender functie druk". Dan kan ik het namelijk verduidelijken voor de toekomst.

Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Reageer direct op dit bericht

Log eerst in om een reactie te geven.

Looptijden.nl op Facebook