Welke hartslagmeter voor de app

Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Looptijden.nl Support
Geen pasfoto bekend van Pasfoto van Looptijden.nl Support
Geplaatst op maandag 16-01-2012 19:23

Hallo,

Ik wil een hartslagmeter gaan aanschaffen welke compatibel ís met de looptijden app.
Welke kan ik dan het beste aanschaffen.
ik hoop op een reactie.
had ook al een tweet gestuurd maar geen reactie gehad.

herbert wijnberg

Geplaatst op maandag 16-01-2012 19:27

Momenteel worden er nog geen hartslagmeters door de app ondersteund maar binnenkort zal de Android app hier wel ondersteuning voor gaan krijgen. Voor de iPhone app is er nog geen datum bekend.

De Android app krijgt in eerste instantie iig ondersteuning voor de Polar Bluetooth hartslagmeter. Deze is in een aantal online shops te koop.

Mocht je interesse hebben dan kan ik je ook alvast een beta versie van de app doormailen zodat je er alvast mee kunt lopen.

Geplaatst op maandag 16-01-2012 20:18

Das een snelle reactie, waar kan ik deze polar bluetooth hartslagmeter kopen, ook bij een runningcenter?

Je mag de betaversie mij wel ff mailen, kan ik deze dan op de telefoon zetten of hoe moet ik dit doen?

ik hoor het wel

Geplaatst op dinsdag 17-01-2012 06:51

Volgens mij is deze bij sommige Runners World vestigingen te koop maar ook online bij bijv. http://www.hardloopcentrum.nl/polar-wearlink-coded-bluetooth-smartphone-set.html

Als je een mailtje naar koen@looptijden.nl stuurt zodra je 'm hebt zal ik je een beta versie en instructies toemailen.

Geplaatst op dinsdag 17-01-2012 11:23

Kijk das weer een snelle reactie!
ik ga rondkijken en dan mail ik je als ik hem in mijn bezit heb.

Bedankt.

Herbert

Geplaatst op zondag 22-01-2012 19:30

Hallo koen,

Heb de hartslagmeter en de app "droog" geprobeerd en dit werkt perfect.
nu heb ik gisteren mijn HTC desire s opnieuw opgestart en nu had ik vanmiddag het idee, dat de oude versie van looptijden weer op de telefoon stond omdat ik met geen mogelijkheid de hartslagmeter aan de praat kreeg, heb vanmiddag dus zonder hartslagmeter gelopen.Eenmaal thuis heb ik de betaversie er weer opgezet en weer "droog" geprobeerd en wederom werkte dit perfect.
Kan het zijn dat na opnieuw opstarten de app en hartslagmeter niet meer samenwerken??

Geplaatst op maandag 23-01-2012 06:48

Je kunt op het home scherm zien of je de goede versie hebt. Als deze met versie 3.2 begint heb je de versie met hartslagmeterondersteuning. Soms wil het wel eens helpen om bluetooth uit en aan te zetten als de app de meter niet herkent.

Geplaatst op woensdag 01-01-2014 12:09

Hoi allemaal, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Mijn vraag, ik zit er over na te denken om een hartslagmeter aan de schaffen maar ik zie verschillende types. Moet ik de H7 hebben, de LS14 of een andere. Kan iemand mij dat vertellen?

Groet,
Erik

Geplaatst op woensdag 01-01-2014 17:52

dank je, de beste wensen indeed! Op http://www.looptijden.nl/shop kun je precies zien welke je moet kiezen. Per type telefoon is er één mogelijkheid, dus dat is een makkelijke keuze smiley

Geplaatst op zaterdag 04-01-2014 13:54

Hoi Koen,

Bedankt voor je reactie. Ik twijfel nog omdat ik ook regelmatig negatieve berichten ben tegengekomen over de band. Zo zou die bijvoorbeeld regelmatig uitvallen enz. Ik denk er nog even over na. Wellicht is een horloge en band iets. Nogmaals dank voor je reactie.

Erik

Geplaatst op zaterdag 04-01-2014 16:50

In het begin waren er inderdaad wel wat storingen met de app maar sinds een tijdje gaat het een stuk beter en zou het gewoon moeten werken. Maar Bluetooth is altijd een beetje onberekenbaar dus heel soms kan er een storing optreden, maar dat zijn echt uitzonderingen. Wel gaat het batterijtje snel op maar die zijn eenvoudig zelf te vervangen.

Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Reageer direct op dit bericht

Dit bericht heeft volgers. Zij worden per e-mail op de hoogte gehouden van nieuwe reacties.
Log eerst in om een reactie te geven.

Looptijden.nl op Facebook