Route kopieren en aanpassen
Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl
Ik heb gelezen dat je een bestaande route zou kunnen kopieeren en er dan een lus bijaan kunt tekenen en zo (snel) een nieuwe route kunt maken. Maar ik kan niet vinden hoe ik mijn route moet kopieeren...kijk ik niet goed?? Hoe en waar moet ik deze functie vinden en gebruiken?
Vr.gr. Hanneke
Dat kan inderdaad. Door de volgende stappen te volgen zou dit moeten:
1) klik via de Routes tab op de route waar je een extra lus aan wilt toevoegen
2) klik op de "kopieer parcours en route" optie
3) open de gekopieerde route en bewerk de route hiervan. Je kunt punten toevoegen en/of verslepen naar wens.
helpt dit?
Het kopieeren is gelukt met "kopieer parcours en route", maar het bewerken niet. Als ik "bewerk" kies, kan ik alleen maar naam, website, afstand en type parcours e.d. wijzigen. Jij zegt "open de gekopieerde route en bewerk..." Hoe open ik de route? Bij de knoppen zie ik geen mogelijkheid voor "invoegen" of "verslepen" o.i.d. Kortom, het lukt me nog niet.... alvast bedankt voor het meedenken!
Aha, ik snap de verwarring. Het is inderdaad enigszins onlogisch. Om de route aan te passen moet je even terug naar de Routes tab en daar in het overzicht van al je routes naast de naam van de route op "bewerk de route" klikken.
Vrij verwarrend, en ik zal dit aanpassen.
Ja, nu lukt het wel! Maar nog wel wat omslachtig....ik gebruik vrij veel "pionnetjes" om de weg zo nauwkeurig mogelijk te volgen, die moet ik dan allemaal verslepen... maar het kan dus wel. Bedankt voor de hulp!
Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl