Ik kan mijn geplande training niet volgen.

Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Geplaatst op vrijdag 28-10-2011 11:44

Ik heb op internet een training toegevoegd. Deze is ook te zien op mijn gsm als ik op "Volg een schema of route" klik.
Dan wil ik de geplande training voor vandaag gaan lopen, maar als ik op volg druk, komt er een pop up met: Activeer audiocoaching. bla,bla,bla... Ja Nee. Druk je op ja, dan ga je naar de site. Druk je op nee dan gaat ie weer terug naar het beginscherm. Ik heb me ook al aangemeld voor Audiocoaching plus, maar kan er niets mee. Of ik weet in ieder geval niet hoe het werkt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Geplaatst op vrijdag 28-10-2011 12:00

Hoi Hilde,

Dat is vreemd, maar ik heb wel een idee wat er aan de hand is. Klopt het dat de training welke je wilt volgen deel uitmaakt van een hardloopschema?

Ik zie dat je vanochtend zowel audiocoaching plus als een hardloopschema plus hebt gekocht. Dat is dubbelop, want audiocoaching plus krijg je gratis bij je hardloopschema. Ik zal het geld wat je hiervoor betaald hebt laten terugstorten.

Verder zie ik dat de betaling van je hardloopschema niet helemaal doorlopen is. Daardoor is je schema nog niet geactiveerd. Ik heb zojuist de bevestiging opnieuw verstuurd waarmee je je schema kunt activeren.

Lukt het hiermee wel, laat het anders gerust nog even weten!

groet,
Koen

Geplaatst op vrijdag 28-10-2011 12:57

Dank je Koen. Ik had idd audiocoaching plus als een hardloopschema plus gekocht, dank je dat je die ene terug wil storten. Ik heb inmiddels het schema geactiveerd. Ik heb direct geprobeerd op mijn gsm of "volg" het nu doet, maar ik krijg nog steeds de pop up met Activeer audiocoaching. Het kan natuurlijk dat dit even duurt. Dus ik probeer het morgen nog eens. Mijn eerste training zit er in elk geval op. Ouderwets met de stopwatch op mijn sporthorloge, haha.

Geplaatst op vrijdag 28-10-2011 13:37

Dat zou opzich direct moeten werken, ik ga er nog even naar kijken. Als je bij het overzicht van je bestellingen kijkt (www.looptijden.nl/mijn/profiel/bestellingen) zijn ze dan wel allebij groen aangevinkt?

Kun je laten weten of het volgende keer wel goed gaat?

Geplaatst op zaterdag 29-10-2011 09:45

Ja, ze zijn beide goed groen aangevinkt. Morgen ga ik weer trainen, dan laat ik weten of hij het doet.
Alvast bedankt voor de hulp en moeite.

Geplaatst op zondag 30-10-2011 18:51

Hey Koen, daar ben ik weer. Ik heb vandaag weer getraind. Ik hoor wel dat elke minuut mijn radio word onderbroken. Maar vervolgens hoor il niets. Ik heb mijn volumeknop toen ingedrukt. En het scherm zegt dat het volume uit staat, maar ik kan deze vervolgens niet aan/harder zetten. Kan il dit anders oplossen.

Geplaatst op zondag 30-10-2011 20:44

Welk type mobiel heb je? En weet je toevallig welke versie van Android?

Er lijkt nog een probleem in de app te zitten bij sommige gebruikers waarbij ze geen stem horen. Ik ga proberen hier begin komende week een oplossing voor te vinden.

Geplaatst op maandag 31-10-2011 08:34

Ik gebruik een Htc Wildfire, welke versie van Android, geen is. Ik heb 1 x heel even de stem gehoord. Ik weet niet wat ik toen anders deed. Ik wacht geduldig af.

Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Reageer direct op dit bericht

Log eerst in om een reactie te geven.

Looptijden.nl op Facebook