PR en grafieken
Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl
Hoi,
Als het goed is zou een PR automatisch verschijnen naar aanleiding van de gelopen tijd. geldt dit alleen voor tijden tijdens een wedstrijd of ook bij trainingen. Ik heb net namelijk een PR 5 km gelopen en die wil ik er natuurlijk wel bij hebben staan... Ik kan hem natuurlijk ook handdmatig invoeren.
Verder vind ik het jammer dat de grafiek van de PR's alleen maar geldt voor wedstrijdtijden, ik heb al een aantal 5 km;
's gelopen maar deze verschijnen daarom niet in de grafiek... jammer.
Verder wordt de site steeds duidelijker, het forumknopje is een goede toevoeging! Keep up the good work!![]()
Wat je schrijft klopt ja: PR's gelden alleen voor wedstrijdtijden. Vaak weet je bij trainingsrondjes ook niet precies wat de afstand is, en bij wedstrijden wordt dit (vaak) netjes nagemeten.
Ook zijn trainingsomstandigheden vaak niet gelijk aan wedstrijdomstandigheden, dus dat zou ook geen hele eerlijke vergelijking zijn.
Ten slotte zijn trainingstijden in het geheel niet verifieerbaar en wedstrijdtijden vaak nog wel.
Kortom: het heeft een reden ![]()
Maar je kunt trainingstijden idd altijd nog handmatig als PR toevoegen als je 'm er graag bij wilt zien.
Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl