Beste toestel voor de Looptijden.nl app
Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl
Welk toestel schaf ik mij het beste aan daar ik toe ben aan een nieuwe telefoon en graag mijn gelopen route en tijd wil bijhouden en opslaan enige sugesties dank bij voorbaat leon.
Dat is een goede vraag. Sowieso is de app alleen voor iPhone en Android beschikbaar. Je zult dan dus voor één van deze types moeten kiezen.
Voor de Looptijden.nl app kun je het beste voor Android kiezen, deze loopt altijd iets voor op de iPhone versie. Maar dan zijn er nog heel veel soorten Android telefoons.
Uit ervaring weet ik dat de Samsung Galaxy S (eerste versie) heel wispelturig is met het GPS en dus niet zo'n goede keus is. Zelf heb ik de Samsung Galaxy SII en die werkt weer wel perfect.
Maar op heel veel HTC's werkt hij ook goed. Jurian heeft dacht ik net een andere Samsung gekocht en kan je misschien vertellen hoe hij daarop werkt.
Je kunt ook wat reviews op internet lezen en dan vooral letten op wat ze over de kwaliteit van de GPS zeggen. Die verschilt namelijk per type telefoon en is verreweg het belangrijkste onderdeel voor de Looptijden.nl app.
Ik heb inderdaad net de Samsung galaxy mini gekocht. Hierop werkt hij heel goed, gps is ook heel precies.
Ik heb 2x dezelfde route van 5km gelopen. Hij gaf maar 10 meter verschil aan. Dus 2 meter per kilometer verschil is niet heel veel. Dit kan zelfs ook nog komen omdat ik de 2e keer iets effectiever heb gelopen. (schuin over de weg i.p.v. in 1 keer naar de andere kant)
Bedankt Koen en Jurian voor de snelle reaktie en de tips laat nog wel mijn keuze weten groetjes leon
Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl