Fietsen en Lopen

Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Geplaatst op woensdag 30-03-2011 13:15

Ik wil zowel de resultaten van fiets-trainingen als loop-trainingen registreren. Kan dat alleen op de twee verschillende sites, of kan dat ook "geintgreerd" in 1, ivm met het totaal-overzicht?

Geplaatst op woensdag 30-03-2011 13:22

Dat kan ook samen ja. Je kunt in je profiel ('wijzig je profiel'Wink smiley aangeven dat de multisport optie aan moet staan. Nu staan zowel je fiets- als looptijden in hetzelfde profiel.

Je kunt overigens met hetzelfde account inloggen op looptijden.nl en fietstijden.nl.

Geplaatst op woensdag 30-03-2011 13:36

Bedankt Koen! Ik had de optie wel gezien, maar snapte de werking blijkbaar niet... Confused smiley
Wat een prima site trouwens, dit is nou precies waar ik al een tijd naar op zoek was! Complimenten! (gevonden dankzij een Tweet van Erben Wennemars)

Geplaatst op woensdag 30-03-2011 13:47

Aha, het is ook een beetje sneaky optie. Tweet van Erben was idd heel relaxed! Altijd leuk als bekende Nederlandse sporthelden over je tweeten smiley

Geplaatst op maandag 23-05-2011 12:56

Nou het zal wel weer aan mij liggen. Maar ik heb aangevinkt van duo sport. Maar moet ik me nu eerst aanmelden op fietstijden ? Want ik krijg alleen de optie hardlooptijd toevoegen op deze site ...

Ik ik maar denken dat ik handig was ... Hmmm

Geplaatst op maandag 23-05-2011 13:25

@Patrick: het ligt niet aan jou, maar het is goed verstopt... je kunt gewoon klikken om een nieuwe hardlooptijd toe te voegen. Helemaal onderaan dat scherm krijg je de optie om de sport te selecteren. Helpt dit?

Geplaatst op maandag 23-05-2011 14:00

Hmmm gewoon gevonden. Dank u.

Bestaat er ook nog een manier snel op dit forum te komen. Want ik zie nergens een link hier naar toe. Ben er gekomen via de zoekmachine.

Geplaatst op maandag 23-05-2011 14:38

Mooi!

Je kunt hier ook via de contact pagina komen, maar ik zal 'm meer nadruk gaan geven.

Geplaatst op maandag 23-05-2011 14:59

Nu we het er toch over hebben. Wellict interessant om sowieso wat meer fora opties te gaan gebruiken. Denk dat mensen het interessant vinden om hier hun vragen over lopen te stellen, cq hoe te trainen.

Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl

Reageer direct op dit bericht

Log eerst in om een reactie te geven.

Looptijden.nl op Facebook