hardlooptijd en route
Geplaatst in het forum: Support forum voor Looptijden.nl
De laatste twee routes zijn niet goed opgepakt door looptijden.nl of mijn Iphone. Volgens looptijden.nl heb ik een route in een rechte lijn gelopen en 1 km per uur
. Gemiddeld loop ik 8km p/u. . Wat kan ik doen zodat mijn looptijden app het weer goed doet? Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Als ik naar de meetgegevens van je tijden kijk zie ik dat er ook maar twee GPS positiebepalingen waren.
Hoe en waar heb je je iPhone tijdens het lopen? Het lijkt erop dat hij geen ontvangst heeft.
Je zou kunnen overwegen een schouderband te kopen zodat je tijdens het lopen een beter ontvangst hebt.
Of heb je misschien andere apps actief tijdens het lopen welke ook met GPS werken? (zoals RunKeeper e.d.). Die kunnen ook voor problemen zorgen. Probeer eens te lopen zonder dat er andere apps actief zijn.
Helpt dit?
Ik heb mijn Iphone in het zakje van mijn broek achter. Verder heb ik volgens mij geen apps aan staan behalve mijn Ipod.
Ik ga het morgen gewoon weer eens proberen en anders overwegen om een schouderband te kopen.
Thanx!
Ok, laat het gerust even weten mocht je problemen blijven ondervinden. Heb je je iPhone wel met de ontvanger omhoog? Probeer anders eerst een klein stukje met de iPhone in je hand (tijdens warmlopen), dan kun je iig goed kijken of dat de oorzaak is.
Nou, vanavond weer geprobeerd en het ging goed! Op moment van opslaan van de looptijd stond mijn snelheid op 10 km pu maar online op 8,7. Is 8,7 het gemiddelde en de 10 (de tijd voordat ik het online ging opslaan via mijn app) wat ik de laatste meters heb gelopen?
Bedankt voor je reactie overigens!
Dat klopt ja (over die snelheid).
Goed te horen dat de app bevalt ![]()
Terug naar het forum: Support forum voor Looptijden.nl